فروش فایل های کامپیوتری و اندرویدی

پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور و ... در اینستاگرام


پکیج افزایش لایک،کامنت،فالوور و ... در اینستاگرام

خرید پکیج اینستالوژی : افزایش لایک و فالوور اینستاگرام به صورت ۱۰۰% واقعی و فعال با یک ترفند در موبایل ( فوق العاده مناسب برای پیج های شخصی )

افزایش لایک , فالوور و کامنت نامحدود و ۱۰۰% واقعی فقط و فقط با 4 هزار تومان در موبایل خود

به صورت کاملا واقعی تا هزاران هزار فالو و لایک و کامنت در اینستاگرام برای خود و پیج های خود جمع کنید !! فقط کافیست این پکیج را بخرید و به آموزش های آن عمل کنید ( به صورت ۱۰۰% تست شده توسط دانلودها)

نرم افزار های این پکیج برای هر سیستم عامل اندروید می باشد

اشتباه نکنید ! این لایک و فالو و کامنت اتوماتیک یا Auto Like و Auto Follow نیست ! تمامی لایک ها و فالو ها واقعی و حقیقی میباشند !!

هیچ هک و یا کرکی در کار نیست ! حتی دور زدن نرم افزار اینستاگرام و تقلب در آن هم نیست !! این یک روش رسمی از API های خود اینستاگرام میباشد !

این پکیج حاوی آموزش های کاملا اختصاصی ( تصویری و روان ) به همراه نرم افزار های مورد نیاز ۱۰۰% تست شده برای افزایش لایک , فالوور و کامنت در اینستاگرام میباشد . آن هم لایک , فالو و کامنت واقعی !!!

اگر شما هم در اینستاگرام عضو هستید و یا پیج های متعددی دارید و اکنون این پست را مشاهده میکنید , این فرصت محدود را از دست ندهید و با 4 هزار تومان از دوستان خود سبقت بگیرید

دوستان این مجموعه و پکیج با قیمت های بالای 10 هزار تومان به فروش می رسد و شما کاربران عزیز می توانید فقط با 4 هزار تومان صاحب این مجموعه بی نظیر شوید.

اگر تا به حال به برنامه و آموزش های ما باور داشته اید پس این پکیج را به هیج وجه از دست ندهید.


مبلغ قابل پرداخت 37,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 911

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما